نرم افزار خزانه داری یکان دارای مزایا و امکانات زیر است:

  1. امكان تعريف كدينگ حسابهاي مرتبط با خزانه داری در صورت عدم ارتباط با حسابداري يكان و استفاده از سرفصل حسابهاي مشترک با سيستم حسابداري در صورت ارتباط با سيستم مذكور.
  2. ثبت اطلاعات مربوط با حسابهاي جاري اعم از مشخصات بانك، حساب جاري و شماره سريال دسته چكها و كنترل صحت شماره سريال چك در هنگام صدور.
  3. ثبت و نگهداري اطلاعات اسناد دريافت شده اعم از چك و وجوه نقدي (فيش، حواله).
  4. امكان كنترل و دسته بندي چكهاي دريافت شده بر اساس وضعيت هاي مختلف.
  5. ثبت و نگهداري اطلاعات اسناد پرداختني اعم از چك و وجوه نقدي (فيش، حواله).
  6. امكان چاپ چكهاي صادر شده در قسمت اسناد پرداختني.
  7. تهیه سند دوبل حسابداری و ارسال آن به نرم افزار حسابداری.
  8. کنترل حساب بدهکاران و بستانکاران و تعیین حد اعتبار بدهکاران.
  9. کنترل گردش حساب صندوق و تنخواه.
  10. ارائه انواع گزارش هاي ريز گردش و جمع گردش.
  11. دسترسي به اطلاعات پروژه ها، بخش هاي سازمان و مراکز هزينه مرتبط با اطلاعات حسابداري
    (در صورت وجود سيستم حسابداري یکان)
  12. قابليت اجرا به صورت شبکه.
  13. سرعت بالا در گزارش گيري.
  14. امکان کار بدون نياز به موس (Keyboard Friendly).
  15. اعلام اتوماتيک چکهاي سر رسيد شده و تعداد چک هاي پاس نشده.
  16. کنترل ورود و خروج و ثبت اسناد تضمینی.

برخی از مشتریان نرم افزار خزانه داری یکــــان

سازمان مديريت حمل و نقل بار و مسافر شهرداري اراك شركت پتروگستر اراك
رستوران هاني سازمان نظام صنفي رايانه اي استان اصفهان
شهرداري محلات شركت خدماتي زيارتي مركزي استان هرمزگان
اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان سازمان مديريت پسماند هاي شهرداري اراك
سازمان هميار بنیان مركزي شهرداري فرخي
شركت حاصل چين اراك شهرداري داوود آباد
شركت تعاوني فولاد علويجه شركت راه و ساختمان و تاسيسات آتي تاو
شركت تعاوني بندر گشت هرمز شهرداري جواد آباد
شهرداری نیم ور محلات شركت تعاوني مسكن نظام پرستاري بندرعباس
شهرداري آشتيان گیلاس آبی
شركت ديرگداز آذر شهرداري دهج
شركت حمل و نقل گيشا ترابر بندر صنایع بسته بندی گوشت محققیان
موسسه حسابرسي گامرون حساب بندر شركت لوحه سازان
شهرداري داران شركت حمل و نقل نجات بندر
شركت رقم نگاران جنوب شركت فورج قطعه راسخ
شركت تعاوني پودر ماهي صبا مجد قشم شركت مدرن شبكه پارتاك
شركت هرمز پل خليج فارس مصلي بندر عباس
شهرداري سين شركت ارمغان درناي هرمزگان
رستوران محمد شركت پرزان رزين
و …

 

نرم افزار خزانه داری رایگان

نرم افزار خزانه داری رایگان به نرم افزاری گفته می شود که با استفاده از آن فرآیند تمامی دریافت ها و پرداخت ها را مکانیزه می کنند و از طرفی با استفاده از آن می توان وضعیت وجوه نقد موجود در خزانه و انواع سند های دریافتی و پرداختی را بایگانی کرد و نظارت دقیق روی آنها داشت. بدون شک می توان گفت که استفاده از چنین ابزاری به شما این اجازه را می دهد که بتوانید دید کلی نسبت به مسائل مالی مربوط به سازمان یا شرکت خود داشته باشید. در ادامه این مطلب بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد و به مباحث مشابه با این موضوع خواهیم پرداخت. شما عزیزان می توانید دموی نرم افزار خزانه داری یکان را رایگان دریافت نمایید.

نرم افزار مدیریت چک رایگان

نرم افزار مدیریت چک رایگان به شما کمک می کند که کار های مربوط به چک ها و حساب های خود را انجام دهید و چک های دریافتی و یا پرداختی خود را در آن ثبت کنید و به این صورت اوراق بهاداری که به سازمان یا شرکت شما وارد می شوند را با دقت بیشتری مدیریت خواهید کرد. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار وضعیت چک های پرداختی، دریافتی، پاس شده، باطل شده یا برگشتی خود را مشاهده کنید و به این صورت نظارت بهتر و دقیق تری روی اوضاع اوراق بهادار خود داشته باشید.

یادآور چک برای کامپیوتر رایگان

یادآور چک برای کامپیوتر یک برنامه تخصصی است که شما را از وضعیت چک ها آگاه کند و زمان هایی که باید به چک های پرداختی، دریافتی، برگه شده و… رسیدگی کنید را به شما یادآوری کند. شما می توانید از یکی از بخش های نرم افزار های مدیریت چک استفاده کنید و دیگر نگران فراموش کردن چک های خود به صورت اتفاقی نباشید. در ضمن این نرم افزارها نسخه اندروید نیز دارند و شما می توانید بر روی تلفن های همراه خود از آن ها استفاده کنید.

مدیریت چک اکسل

مدیریت چک با استفاده از اکسل می تواند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهد و با استفاده از این نرم افزار ساده تمامی اطلاعات و داده های مورد نیاز که به موضوع اوراق بهادار و چک های شما مربوط است را مورد بررسی قرار دهید. مزایای استفاده از این روش عبارتند از:
• هشدار و اطلاع درصورت تکراری بودن شماره چک پرداختی
• امکان تعیین وضعیت چک های پرداختی
• امکان تعیین تعداد روز باقی مانده به تاریخ ثبت شده روی چک
• هشدار سر رسید چک برگ های صادر شده
• امکان جست و جوی مشتری توسط یک فرم اختصاصی
• گزارش کلی از وضعیت چک های پرداختی به تفکیک شماره حساب و بانک
• امکان تعریف دسته چک
• امکان تعریف مشتریان بدون محدودیت

نرم افزار ثبت چک بانک

نرم افزار ثبت چک بانک به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان و با ساده ترین روش اطلاعات درخواستی خود را بر روی چک ثبت کنید و از امکاناتی مانند یاد آوری چک در روز موعود و در دست داشتن گزارش کامل از وضعیت چک ها بهره مند شوید. یکی از کاربرد های بسیار مهم و اساسی این نرم افزار، حل کردن مشکلاتی است که در نوشتن چک پیش می آید، مواردی مانند بد خط بودن، مفهوم نبودن عدد، ناهمخوانی مبلغ به عدد با حروف و…

نرم افزار ثبت چک ویندوز

نرم افزار ثبت چک ویندوز شما می توانید به راحتی چک های دریافتی، پرداختی، برگشتی، باطله، مفقود شده و… را روی سیستم عامل ویندوز ثبت کنید و اطلاعات مربوط به آن ها را به صورت یکجا در دسترس داشته باشید. این نرم افزار به مدیران حسابداری شرکت های بزرگ کمک می کند تا بتوانند روند پیشرفت کارها و فعالیت های انجام شده در خصوص چک ها را پیگیری کنند، همچنین این نرم افزار را می توانید به صورت تحت شبکه استفاده کنید و برای سمت های مختلف میزان دسترسی های مختلف تعیین کنید تا میزان تخلف به صفر برسد.

نرم افزار واگذاری چک

نرم افزار واگذاری چک این است که شما می توانید کلیه اعمال مربوط به واگذاری چک را در آن به سادگی انجام دهید و دیگر نگران هیچ مشکلی نباشید. روند این کار تا حد بسیار زیادی به کاری که برای واگذاری چک در دنیای واقعی انجام می دهید بستگی دارد و تنها تفاوت این است که در این روش، کار بصورت مکانیزه و با استفاده از نرم افزار انجام می شود. البته باید این موضوع را به یاد داشته باشید که بهتر است مدیران شرکت بگذارند که وظایفی مانند واگذاری چک از طریق نرم افزار بر عهده نیروی متخصص باشد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

نرم افزار ثبت اطلاعات چک

نرم افزار ثبت اطلاعات چک به شما کمک می کنند که مواردی که مربوط به اوراق بهادار مانند چک و سفته های دریافتی و پرداختی  است را در شرایط مختلف زیر نظر داشته باشید، با استفاده از سیستم یادآور، تاریخ های ضروری را به خودتان یادآوری کنید. همچنین این نرم افزار می تواند به عنوان یک مرکز بایگانی برای اطلاعات مورد نظر در خصوص چک های شما باشد، به این صورت که شما می توانید اطلاعات صادر کننده چک، دریافت کننده چک و… را در این سیستم ثبت و وقتی نیاز داشتید از این اطلاعات استفاده کنید و به سیستم اوراق بهادار شرکت خود نظم بدهید.

مشاهده بیشتر