1. تاسیس سال 1369 هجری شمسی.
  2. از اولین شرکتهای نرم افزاری استان اصفهان.
  3. تحلیل، طراحی، اجرا و پشتیبانی بسته نرم افزارهای مدیریت اطلاعات و مالی، اداری.
  4. تهیه نرم افزارهای سفارش خاص مشتری با استفاده از موتور برنامه ساز و در حداقل زمان ممکن.
  5. نصب و راه اندازی نرم افزارها برای قریب به 1000 مشتری دولتی و خصوصی در سراسر کشور.
  6. از بنیانگزاران انجمن شرکتهای انفورماتیک در دهه 70 در استان اصفهان.
  7. سهامدار شرکت تحقیقات و توسعه صادرات نرم افزار (ثنارای).
  8. سهامدار شرکت سروش سپاهان – سیتکو (NIIT).
  9. سهامدار شرکت مهندسي بين المللي پيشگامان فناوري اسپادانا (تپکو).
  10. سهامدار صندوق پژوهش و فن‌آوري استان اصفهان (IRTF).
  11. سهامدار شرکت هم افزا طرح فاوا.
  12. عضو انجمن خدمات مهندسي استان اصفهان.
  13. عضو سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور.
  14. دارای گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیکی از شورای عالی انفورماتیک کشور.
  15. داراي پروانه فنی مهندسي در زمینه تخصصی صنعت نرم افزار از وزارت صنايع و معادن.
  16. دارای پروانه بهره برداری تولید نرم افزار از وزارت صنایع و معادن.

معرفی بخش های شرکت کامپیوتری یکان

مدیر عامل:

شرکت کامپیوتری نام و نام خانوادگی : جعفر نفیسی

تاریخ تولد : 1334

پست الکترونیکی :  Naficy@yekansoft.com

تلفن تماس :   09131141089

مدرک تحصیلی:  لیسانس فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف

بیشتر …

بخش فنی:

        بخش تولید: در این بخش با بکارگیری کارشناسان کارآزموده و با تجربه و با بهره گیری از دو موتور برنامه سازی تحت وب و تحت ویندوز و با استفاده از متدهای پیشرفته تحلیل، اقدام به نوشتن نرم افزار های کاربردی به صورت پکیج یا سفارش خاص می شود.

        به کاربردن موتور برنامه ساز باعث تسریع در پیاده سازی، سهولت در سفارش سازی، کاهش قابل توجه باگ و ایرادات سیستم، پشتیبانی آسان و … می شود.

        بخش پشتیبانی: کارشناسان با تجربه شرکت در این بخش به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط بوده و وظیفه اصلی آن ها راهبری سیستم ها در هنگام نصب و راه اندازی، آموزش کاربران، رفع اشکالات آن ها و … می باشد.

        شرکت مهندسی کامپیوتر یکان برگ برنده خود را در سال های متمادی از بدو تأسیس پشتیبانی موفق و مستمر از مشتریان خود می داند.

بخش بازرگانی:

        کلیه فعالیت های مرتبط با فروش محصولات شرکت، عقد قرار دادهای پشتیبانی با مشتریان نرم افزار ها و همچنین عقد تفاهم نامه ها با شرکت های همکار از وظیفه اصلی کارشناسان با سابقه در این بخش است.

بخش مالی و اداری:

        اهم فعالیت این بخش مربوط به پیگیری مراودات مالی شرکت، قراردادهای منعقده، صدور و تمدید ضمانت نامه های بانکی، تهیه و تنظیم دفاتر مالی جهت ارائه به سازمان امور مالیاتی و دارائی و سازمان تأمین اجتماعی، انعقاد قراردادهای همکاری پرسنل، تنظیم و پرداخت حقوق و پاداش، ایجاد انگیزه و آموزش های ضمن خدمت برای کارکنان، ساماندهی و تأمین تجهیزات و زیر ساخت های مورد نیاز سخت افزاری و نرم افزاری شرکت.

شرایط و قوانین استفاده از خدمات شرکت مهندسی کامپیوتر یکان…

شرکت کامپیوتری

شرکت کامپیوتری یکان با کادری متخصص از بهترین مهندسان اصفهان از دهه هفتاد تا کنون در زمینه تولید نرم افزار در اصفهان پیشتاز بوده است. از جمله نرم افزارهای این شرکت در زمینه نرم افزار مدیرت ارتباط با مشتری(CRM)، نرم افزار حسابداری و حسابرسی، نرم افزار آمار، نرم افزار مدیریت حقوق و دستمزد، نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار کارگزینی می توان اشاره کرد. مهندسان این شرکت در تمامی ساعات کاری در هفته آماده شنیدن نظرات و سوالات مربوط به نرم افزارها و تولیدات این شرکت هستند. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از محصولات جدید با ایمیل شرکت مکاتبه نموده یا با شماره تلفن های شرکت که در قسمت پایینی سایت درج شده است، تماس بگیرید. خدمات پس از فروش این محصولات شامل پشتیبانی محصولات است.

شرکت های کامپیوتری اصفهان

شرکت های کامپیوتری اصفهان در زمینه های تولید سخت افزار و نرم افزار وجود دارد که یکی از پیشتازان در عرصه تولید نرم افزار، شرکت یکان است.برای رعایت حق مصرف کننده، دموی آنلاین محصولات در صفحه اصلی سایت قرار داده شده است. بنابراین قبل از هر خریدی می توانید از این نسخه آزمایشی استفاده و برای خرید محصول تصمیم بگیرید. برای دریافت دمو به قسمت درخواست دمو در بالای سایت مراجعه کنید. بعد از پرکردن و ارسال فرم درخواست دمو به ایمیل شرکت یکان، دموی این محصولات برای تست در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در قسمت خدمات سایت، لیستی از نرم افزارهای مورد نیاز برای کار با نرم افزارها قرار داده شده است تا کاربران تنها با استفاده از این سایت، از نیاز به منابع دیگر بی نیاز شده و در سریع ترین زمان ممکن در شرکت و سازمان تغییرات لازم را صورت دهند.

شرکت برنامه نویسی

شرکت برنامه نویسی یکان از مهندسان برنامه نویس متبهری تشکیل شده است که در زمینه برنامه نویسی وب و ویندوز در حوزه خود از بهترین ها هستند. مدیریت این مجموعه خود یکی از فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های ایران است که در کنار این کادر متخصص توانسته اند بنا بر نیاز روز، محصولات نرم افزاری متناسب با صنعت، شرکت ها و سازمان ها تولید کنند. این شرکت ضمن کسب مجوزهای لازم از وزارت صنعت و معدن و تجارت، محصولات نرم افزاری را تولید کرده است که نتایج خوبی را در رقابت با محصولات نرم افزار مدیریتی خارجی به دست آورده است. با مطالعه قسمت وبلاگ سایت یکان می توانید درباره حوزه های مختلفی که نرم افزارهای شرکت یکان عمل می کنند اطلاعات بیشتری کسب کنید. با محصولات یکان تجربه مدیریت و نظارت بر قسمت های مختلف شرکت خود را بهبود ببخشید.