جهت مشاهده سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM، حقوق و دستمزد، انبارداری، حسابداری، فروش و خزانه داری بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

جهت دریافت و نصب پیش نیازهای اجرای آنلاین (فایل نصبی تحت ویندوز و آندروید) سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری CRM، حقوق و دستمزد، انبارداری، حسابداری، فروش و خزانه داری بر روی دکمه های زیر کلیک کنید.

  • سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
    • مدیریت مشتریان
    • مدیریت محتوا
    • مدیریت تماس
    • مدیریت بازرگانی
    • مدیریت فروش
    • مدیریت خدمات پس از فروش
    • تقویم پیام ها (کارتابل)
    • مدیریت دانش
    • روزنگار
    • گزارشگیری
  • حقوق و دستمزد
    • تعريف دوره هاي مالي سالیانه.
    • قابليت تعريف جداول و کدينگ هاي مختلف،  مراکز هزينه، رديف بودجه، وضعيت شغلي و نوع استخدام، بخش و شعبه سازمان.
    • قابليت تعريف جداول مالياتي متنوع بر اساس قوانين اداره دارايي در ماههاي مختلف هر دوره مالي.
    • امکان محدود کردن سطوح دسترسي کاربر به قسمت هاي مختلف سيستم.
    • امکان تعريف آيتم هاي حقوقي ( احکام، کارکرد، محاسباتي و .. ) به صورت پارامتريک و به دلخواه کاربر.
    • امکان محدود کردن و نمايش حوزه هاي کاربري بر اساس ماههاي مختلف.
    • امکان اختصاص مقدار پيش فرض به آيتم هاي تعريف شده توسط کاربر.
    • امکان تعريف فرمولهاي محاسبات حقوق در ماههاي مختلف توسط کاربر.
    • قابليت نگهداري و محاسبه احکام معوقه .
    • امکان تعريف و محاسبه وام و پس اندازهاي مختلف به دلخواه کاربر و محاسبه آنها.
    • امکان ثبت ماههاي قبل براي جلوگيري از هرگونه تغيير در مقادير حقوقي.
    • امکان تعريف احکام حقوقي بصورت مجزا يا مرتبط با سيستم پرسنلي.
    • امکان تعريف چارت سازماني.
    • امکان تعريف و دسته بندي احکام بصورت معوقه، ماهيانه، بلاتکليف.
    • امکان تعريف ورودی مثل انواع کارت زن و …
    • امکان ساخت خروجيهای متنوع اعم از فایل بيمه، فایل بانک و …
    • امکان ساخت و طراحي گزارش توسط کاربر (Report Generator) .
    • امکان تعريف متنوع گزارشها ( ليست حقوق ماهيانه، ليست بيمه، فيش حقوقي، روکش ها، معوقه و … ) .
    • امکان شرط گذاري بروي خروجيها بر اساس آيتم هاي تعريف شده توسط کاربر.
    • امکان صدور فیش های حقوقی بر روی وب جهت سهولت دسترسی پرسنل و امکان مشاهده آن به صورت الکترونیکی و محرمانه.
  • انبارداری
    • نگهداري كالا در انبارهاي متعدد و تعيين مشخصات فني آن.
    • تعيين طول كد كالا تا بيست رقم و نه سطح بصورت ثابت يا آزاد.
    • قابليت تعريف و نگهداري همزمان دوره هاي مختلف مالي.
    • تعريف انواع كدينگ در بخشهاي سطوح انبار، واحدهاي كالا، مراكز (ارسال،‌ مصرف و تدارك) و متون ثابت و مأموران.
    • قابليت تفكيك ثبت اسناد انبار به دو روش تعدادي و تعدادي- ريالي.
    • قابليت انتقال كالا بين انبارهاي مختلف.
    • نگهداري اماني كالا و مصرف آن در مراكز هزينه .
    • امكان تعريف شماره گذاري خودكار و دستي براي سرفصل انبارها.
    • قيمت گذاري بر اساس شیوه میانگین
    • امكان تعريف چندين واحد براي يك كالا و جدول تبديل آن.
    • امكان صدور اسناد اعم از وارده، صادره، انتقال، توليد، برگشت از …..
    • امكان ارتباط با سيستم حسابداري و صدور سند حسابداري یکان بصورت خودكار.
    • امكان تعيين دسترسي انباردار و حسابدار به بخشهاي مربوط به خود در اسناد.
    • امكان تعريف درخواست خريد و درخواست كالا.
    • انجام عمليات انبارگرداني و انتقال مانده موجودي به دوره بعد.
    • اخذ گزارشهاي متعدد كاردكس، گردش انبارها، عملكرد سفارش كالا، اسناد انبارداري و تعريف گزارشهاي خاص توسط كاربر.
  • حسابداری، فروش، خزانه داری
    • تعيين و تغيير ساختار حسابها تا نه سطح..
    • كپي ريز حسابهاي يك حساب در حساب ديگر جهت پيشگيري از تايپ مجدد.
    • امكان كپي كردن سند جهت جلوگيري از تايپ اسناد تكراري.
    • قابليت نمايش اطلاعات حساب به صورت درختي و لیستی.
    • درج اسناد بدون در نظر گرفتن ترتيب تاريخ و به صورت پیش نویس، تحت رسیدگی، رسیدگی شده و قطعی.
    • مرتب سازي اتوماتيك رديفهاي بدهكار و بستانكار پس از ثبت اسناد.
    • جستجوي اسناد مورد نظر از طريق تاريخ، شرح، نوع سند، مبلغ، رديف و ساير خصوصيات اسناد.
    • ويرايش همزمان اسناد و سرفصل حسابها در دوره فعال یا دوره های دیگر.
    • دسترسي به كليه قسمتهاي سيستم حسابداري در هنگام صدور اسناد.
    • مرتب سازي اسناد به صورت اتوماتيك بر اساس تقدم و تاخر تاريخي پس از تأییدهای آنها.
    • صدور سند افتتاحيه، اختتاميه، انتقال، استهلاک و تسهیم.
    • امکان تعریف بخش های سازمان و مراکز هزینه و ارائه گزارشهای متنوع در ارتباط با آنها.
    • امکان تعریف دسته حساب بصورت نامحدود.
    • تهيه گزارشهاي استاندارد حسابداري از قبيل دفاتر ، ترازها و … و گزارشات کاربری.
    • امکان ارسال و دریافت اطلاعات با شعب تحت پوشش و کنترل اصلاحات در شعب.
    • ارائه انواع تنظیمات برای کاربران و تعیین محدوده های دسترسی حتی بر روی کدینگ حساب‌ها.
    • ارائه انواع گزارش های فرمهای دولتی.
    • تعریف پروژه ها در بخش خصوصی و یا برنامه ها و فصول و پروژه ها در بخش دولتی. (زیر سیستم بودجه و اعتبارات).
    • ارائه انواع گزارش ریز و جمع گردش پروژه ها.
    • امکان انتقال مانده حساب پروژه (بلند مدت) به سال بعد (محاسبه سود سنواتی).
    • بسته شدن مانده حساب پروژه های کوتاه مدت در سند انتقال (سود و زیان) پایان دوره.
    • قابلیت اجرا به صورت شبکه.
    • سرعت بالا در گزارش گیری.
    • امکان کار بدون نیاز به موس (Keyboard Friendly).
    • استفاده از کدینگ استاندارد بصورت پیش فرض (دولتی و خصوصی) طبق مصوبات وزارت اقتصاد و دارائی
    • امکان Import صورتحساب بانک و مغایرت گیری آن به صورت اتوماتیک.
    • امکان تهیه پروتکل تبادل الکترونیکی صورتهای مالی ماهانه (سناما)