1. ایجاد انواع فرم ها از قبیل تک جدولی، دو جدولی و … به سفارش مشتری.
  2. تعریف انواع فیلدها از قبیل متنی، عددی، تاریخی، انتخابی، تصویر، توضیحی و… متناسب با نیاز و سفارش مشتری.
  3. امکان استفاده از سیستم به صورت دوره ­ای (سالیانه).
  4. جستجوی ساده و ترکیبی بر روی تمامی فیلدهای تعریف شده در هر فرم.
  5. امکان حذف، اضافه و جابجایی فیلدهای مورد نظر برای چاپ.
  6. امکان گزارش‌گیری چند سطری (یک سطری، دو سطری و سه سطری).
  7. امکان تنظیم ظاهر صفحه چاپ از قبیل: عنوان گزارش، تنظیم رنگ، فونت و اندازه عنوان ستونها و متن رکوردها.
  8. مرتب سازی بر اساس حروف الفبا به صورت صعودی و نزولی برای فیلدهای متنی در هنگام مشاهده و چاپ.
  9. ایجاد خروجی هایی مانند pdf، Excel و…
  10. امکان دسته بندی رکوردها در هنگام چاپ.
  11. جستجو بر اساس آیتم خاص و سپس آمارگیری از نتیجه جستجو.
  12. امکان ساخت گزارشات نموداری از فیلدهای عددی و آبشاری.
  13. دسته بندی، گروهبندی و تفکیک فیلدها در ساخت نمودار.
  14. انتخاب نوع نمودار از قبیل: میله ای، دایره ای، سه بعدی و…
  15. تنظیم بر چسب ها  (عددی، درصدی، دسته ای و…).
  16. امکان چاپ بیش از یک نمودار در یک صفحه (آمارگیری از نیمه اول و نیمه دوم سال).
  17. تعریف دلخواه کاربران.
  18. تعیین سطوح دسترسی به فرم‌ها و منوها.
  19. تعیین سطوح دسترسی به عملیات فرم « درج، ویرایش، حذف، گزارش گیری و آمار و… ».
  20. کنترل دسترسی کاربران به اطلاعات دوره ها.